A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) (a továbbiakban: „Szabályzat”) a Legyél érzelmiségi!(a továbbiakban „Szolgáltató”) által üzemeltetett krisztiviola.hu weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) nyújtott szolgáltatások (a továbbiakban „Szolgáltatás(ok)”) használatára igénybevételének feltételeit szabályozza.
Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
A Weboldal működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan nyújt tájékoztatást. Felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen Szabályzat hatálya a Szolgáltató Weboldalán (krisztiviola.hu) jogviszonyokra terjed ki.
Felhasználó: aki a Weboldalon böngészik, Weboldal tartalmát látogatja, olvassa, nézi, Weboldalon hozzászólást tesz közzé, Weboldalon vásárol, a Weboldal bármely funkcióját használatba veszi (a továbbiakban „Felhasználó”)
A Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: Vendula Egészség- és Oktatási Központ
A szolgáltató székhelye: 8000, Székesfehérvár, Sárkánykúti utca 9.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: belsoero@krisztiviola.hu
Adószáma: 6985193-3-127
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Sybell Informatika Kft., 1158 Budapest, Késmárk u. 7/b 2. em. 206. (a továbbiakban „Tárhely szolgáltató”)
Weboldal: krisztiviola.hu
II. Elérhető
termékek, szolgáltatások és a vásárlás folyamata
A Szolgáltató
(Kriszti Viola) teszi meg a szerződéskötésre vonatkozó ajánlatot
azáltal, hogy a honlapján feltünteti és elérhetővé teszi az online
megvásárolható tartalmakat.
II.1. Belső Erő
Klub: Tagsági Rendszer
A díjköteles
szolgáltatások aktuális árait mindenkor a krisztiviola.hu weboldalon
találod meg.
A Szolgáltató
tájékoztatja az érdeklődőket a Belső Erő Klubbal kapcsolatos lehetőségekről,
beleértve a rendelkezésre álló tagsági csomagokat és a csatlakozási
határidőket. Ezt a tájékoztatást hírlevelekben, a honlapon és a közösségi média
csatornákon teszi meg.
Amíg a tagság
érvényben van, az Ügyfél hozzáfér az éppen aktuális képzésekhez és
tananyagokhoz, amelyek segítségével fejlesztheti az érzelmi
intelligenciáját és erősítheti a vállalkozói szemléletmódját. A
Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a kínált képzési anyagok körét
szükség esetén módosítsa.
III. A Rendelés és
fizetés folyamata
Az Ügyfél a krisztiviola.hu
weboldalon választja ki a számára ideális tagsági opciót és annak időtartamát
(legyen az havi, éves vagy VIP-éves előfizetés), majd a kiválasztás után a
fizetési felületre lép.
Kuponok és kedvezmények
Egyedi kedvezmények
érvényesítése kizárólag az előzetesen megszerzett kuponkód ezen a
felületen történő beírásával lehetséges. Fontos tudni, hogy a határidő után
megmaradt kuponokat utólagosan már nem lehet felhasználni.
Online fizetés és
adatkezelés
A fizetés a „Tovább
a fizetésre” gomb megnyomásával, biztonságos online bankkártyás tranzakción
keresztül történik. Az online kifizetéseket a megbízható „Stripe”
fizetési rendszer bonyolítja le. A bankkártya adatok soha nem kerülnek a
kereskedő birtokába.
A Felhasználó
(vásárló) elfogadja, hogy a Viola Krisztina egyéni vállalkozó (cím: 8000 Székesfehérvár,
Sárkánykúti utca 9.) által üzemeltetett krisztiviola.hu weboldalon
tárolt alábbi személyes adatai továbbításra kerülnek a Stripe Technology
Europe, Limited (székhely: n.a. Dublin 2, Grand Canal Street Lower The One
Building, nyilvántartási szám: C187865 – továbbiakban „Stripe”) számára, mint
adatfeldolgozónak.
A Szolgáltató által
átadott adatok a következők: a vásárló teljes neve, e-mail címe, valamint a
számlázáshoz szükséges cím adatok. Az adatfeldolgozó (Stripe) által
végzett adatkezelési folyamat jellegéről és céljáról bővebben a Stripe
Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken olvashat: https://stripe.com/en-hu/privacy.
Számla és belépés
A sikeres fizetés
teljesítését követő 1 órán belül a vásárló kézhez kapja a Szolgáltató
által kiállított számlát és a Klubba való belépéshez szükséges kódot.
A számla a számlázz.hu számlázórendszer segítségével, elektronikus úton
(e-mailben) érkezik.
A Szolgáltatási
díjak módosítása
A Szolgáltató
fenntartja a jogot a Szolgáltatási Díjak egyoldalú módosítására
tetszőleges időközönként. Emellett minden év januárjában a díjakat a Központi
Statisztikai Hivatal (KSH) által közzétett, előző évi inflációs ráta
(kerekített) mértékével, előzetes értesítés nélkül is emelheti. A
módosított árak kizárólag a jövőbeli vásárlásokra érvényesek, a már folyamatban
lévő, kifizetett szolgáltatásokat nem érintik. Az aktuális árak a
Szolgáltató honlapján mindig fel vannak tüntetve.
A Szerződés
létrejötte és technikai feltételek
A szerződés a fizetés
befejezésével lép életbe. A Klubban elérhető tréningek megtekintésének előfeltétele
az Ügyfél részéről a megfelelő technikai háttér (eszközök,
internetkapcsolat) biztosítása. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az
ebből eredő esetleges minőségi problémákért.
A Klubtagság
időtartama és lemondása
A tagság havi
vagy éves előfizetéses formában választható, és havidíj/éves díj ellenében
érhető el. Az előfizetés a fordulónapon automatikusan megújul. A havi
vagy éves díjat a rendelés után, majd a következő fordulónapon a Stripe
rendszere vonja le, egészen a visszamondásig.
Az előfizetés bármikor
lemondható a belsoero.krisztiviola.hu belső felületén, a Fiókom
menüpont alatt történő felfüggesztéssel vagy törléssel. A következő időszakra
vonatkozó előfizetést (legyen az havi vagy éves) legkésőbb a fordulónap
előtti utolsó napig szükséges lemondani.
Összefoglalva: az
előfizetés a következő időszak kezdete előtt bármikor felmondható. Csomagváltásra
(pl. haviról évesre) a fennálló előfizetés alatt bármikor van lehetőség.
A visszalépési vagy felmondási időszak – abban
az esetben, ha az Ügyfél nem engedélyezte a szolgáltatás idő előtti
elindítását – a szerződés létrejöttének napját követő 14 nap után jár le.
Amennyiben az Ügyfél élni kíván a visszalépés vagy
felmondás jogával, a szándékot rögzítő, egyértelmű nyilatkozatot köteles
elküldeni a belsoero@krisztiviola.hu e-mail címre. Ehhez a célhoz
igénybe veheti a mellékelt mintát az elállási/felmondási nyilatkozathoz.
A határidő szempontjából akkor gyakorolja jogát
időben, ha a nyilatkozatot a fent megadott 14 napos időtartam lejárta előtt
elküldi.
III. A fent
részletezett esetektől függetlenül, a felek közötti, a szolgáltatás nyújtására
vagy az adásvétel végrehajtására irányuló jogviszony az alábbi okokból is megszűnhet:
·
Amennyiben bármelyik fél jogutód nélkül szűnik meg, vagy
magánszemély Ügyfél esetén a halálával.
·
Automatikus megszűnési ok bekövetkeztekor (például ha az előírt határidőre
nem történik meg a fizetés).
·
A felek kölcsönös megegyezése alapján.
·
Ha a Klubtag saját elhatározásából kilép a Klubból, a
későbbiekben – bármennyi idő elteltével – kizárólag egyetlen alkalommal
csatlakozhat vissza. Továbbá a Szolgáltató jogosult – minden jogi
következmény nélkül, kizárólag saját hatáskörében döntve – elutasítani,
illetve megtagadni a csatlakozási, vagy a visszacsatlakozási kérelmet.
IV. A Szolgáltató
jogosultságai és kötelezettségei
IV.1. A Szolgáltató vállalja, hogy a
meghirdetett szolgáltatásokat, valamint a rendelkezésre bocsátott tananyagokat
a lehető legmagasabb színvonalon biztosítja a csatlakozóknak.
IV.2. A Szolgáltató kötelessége, hogy az
átadott információk megfeleljenek a hatályos jogszabályi előírásoknak és
etikai normáknak, és gondoskodik ezek betartásáról.
IV.3. A Szolgáltató egyoldalúan módosíthatja a
meghirdetett tudásanyag témáját, amennyiben ezt a tartalmak fejlesztése
érdekében teszi.
IV.4. A Szolgáltató jogosult az Általános
Szerződési Feltételek (ÁSZF) egyoldalú módosítására minden olyan
esetben, amikor a gazdasági vagy szolgáltatási környezet megváltozik, vagy ha a
szerződés szövegében található szövegezési hibákat (pl. elgépelés,
ellentmondás, helyesírási hiba) szükséges korrigálni. A szerződés módosításáról
köteles értesíteni az összes érintett felet. Az ÁSZF, beleértve annak
minden módosítását is, a közzétételkor megjelölt időpontban válik érvényessé.
IV.5. A Szolgáltató megteheti, hogy időszakosan
olyan akciókat hirdet, amelyek a Klubtagság listaárából általa
meghatározott mértékű kedvezményt nyújtanak. Ezen promóciók feltételeiről és a
kedvezményre jogosultak köréről az akció ideje alatt köteles tájékoztatást
adni a honlapon.
IV.6. A Szolgáltató arra is felhatalmazást kap,
hogy bizonyos kedvezményeket csak az általa kijelölt ügyfeleknek vagy
ügyfélcsoportoknak biztosítson, és ezekről a célzott kedvezményekről nem
köteles tájékoztatást nyújtani a honlapon.
IV.7. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra,
hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat és árakat saját maga szabja meg.
Kérjük, az aktuális díjszabásról és árakról mindig tájékozódjon a honlapon.
Minden szolgáltatásra a megrendelés napján érvényes, feltüntetett díj az
irányadó.
V. Az Ügyfeleket
megillető jogok és kötelezettségek
V.1. Az Ügyfél jogosult
igénybe venni a díjfizetés ellenében megvásárolt szolgáltatást vagy terméket,
illetve azt átvenni.
V.2. Az Ügyfél felhasználhatja
a megszerzett információkat, a kapott tapasztalatokat és a tudásanyagot saját
személyes céljaira.
V.3. Az Ügyfél felelőssége,
hogy a regisztrációkor megadott adatok és információk pontosságát
ellenőrizze, és az esetleges változásokat a tréning megkezdéséig
bejelentse. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a hibás adatokból
keletkező esetleges károkért.
V.6. Az Ügyfél
számára tilos a következők bármelyike:
·
A Szolgáltatással vagy a Szolgáltatáson keresztül nyilvánosságra hozott
bármely információval bármilyen módon visszaélni.
·
Kísérletet tenni a Szolgáltatásban található bármely információhoz, vagy a
Szolgáltatást üzemeltető hálózathoz történő jogosulatlan hozzáférésre.
·
A Weboldalon elérhető információkat, adatokat másolni – akár
egészben, akár részben –, a jelen Megállapodásban rögzítettektől eltérő
célokra.
·
Kereskedelmi célú tevékenységet vagy saját profilt megjeleníteni a
Szolgáltató felületein.
Szerzői jogok
Az Ügyfél kötelezettséget
vállal arra, hogy a tudásanyagként átvett információkat a közös
együttműködés tárgyától eltérő módon nem alkalmazza. Az összes anyag és
módszertan a Szolgáltató szerzői jogi oltalmát képezi; azok
felhasználásához minden esetben a szerző előzetes írásbeli hozzájárulása
elengedhetetlen. Az anyagok másokkal való megosztása semmilyen formában nem
engedélyezett. Az online tudásanyagot letöltő ügyfelek, valamint a
klubtagok tudomásul veszik, hogy ilyen jogsértés esetén a Szolgáltató 1.000.000
Ft, azaz egymillió forint kötbér követelésével élhet, és a fentiek
érvényesítését jogi úton szerzi meg.
VI. Felelősség kizárása
A Szolgáltató
kizárja a felelősségét mindennemű közvetlen vagy közvetett, vagyoni vagy
nem vagyoni kárért, amely a honlap technikai hibájából, nem megfelelő
működéséből, hiányosságából, esetleges üzemzavarából vagy félreérthetőségéből
fakad.
Nem tartozik a
Szolgáltató felelősségi körébe, ha az Ügyfél azért nem tudja
érvényesíteni a “bónusz Facebook” tagságát, mert nem
rendelkezik – vagy nem használ – a megnevezett közösségi média-hozzáféréssel.
Továbbá, a
Szolgáltató nem felel, ha az Ügyfél nem csatlakozik a számára
megnyitott, információkat tartalmazó közösségi média-csoportokhoz.
Az Ügyfelek
haladása és fejlődése – a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott anyagok
felhasználása terén – kifejezetten az Ügyfél elköteleződésén áll vagy bukik.
Ezzel összefüggésben a Szolgáltató kizár minden felelősséget az egyéni,
az anyagokhoz kapcsolódó fejlődésért.
A fent leírtak
tekintetében a Szolgáltatót semmilyen többletkötelezettség nem terheli,
tehát nem köteles új/ismételt anyagot küldeni, vagy hozzáférési határidőt
meghosszabbítani.
A Szolgáltató semmilyen
felelősséget nem vállal a tartalmak félreértelmezéséért vagy téves
alkalmazásáért. A közzétett tananyagok, online tartalmak megértése,
értelmezése, valamint azok alkalmazásának módja és szintje kizárólag az
Ügyfél egyéni döntése és felelőssége.
VII. Záró előírások
Azokban az
ügyekben, amelyeket a jelen Általános Szerződési Feltételek nem szabályoznak, a
hatályos magyar jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyv
(továbbiakban: „Ptk.”), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet, valamint az
elektronikus kereskedelmi szolgáltatások és az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes aspektusairól szóló 2001. évi CVIII. törvény
előírásai az irányadók.
Az ÁSZF
módosításai a honlapon történő nyilvánosságra hozatallal válnak érvényessé.
A 14 napos
elállási jog és annak jelen ÁSZF-ben részletezett variációi kizárólag a
Ptk. szerinti „fogyasztóknak” járnak, vagyis annak a természetes
személynek, aki a szerződést a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti
tevékenysége körén kívül köti meg.
Jogérvényesítési
Lehetőségek
Panaszügyintézés
helye és elérhetőségei:
·
Név:
Viola Krisztina
·
Cím:
8000 Székesfehérvár, Sárkánykúti utca 9.
·
E-mail: belsoero@krisztiviola.hu
A Panaszok
Kezelésének Menete
A szolgáltatással
összefüggő fogyasztói észrevételeket a Szolgáltató a fent megadott
elérhetőségeken való bejelentést követően legfeljebb 30 napon belül írásban,
érdemi válasszal látja el. Ebben a válaszban feltünteti a jogorvoslati
lehetőségek esetleges helyszíneit, módozatait, valamint a rendelkezésre álló
határidőket.
A szóban
előterjesztett kifogásokat a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, és
lehetőség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.
Amennyiben Ön nem fogadja el a panaszkezelés módját, vagy a bejelentés azonnali
kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató haladéktalanul jegyzőkönyvet
készít az álláspontjáról. Ennek egy másolatát Önnek legkésőbb a fent említett
érdemi válasszal együtt megküldi.
További
Jogérvényesítési Eszközök
Ha az Ön és a
Szolgáltató között felmerülő esetleges jogvita nem rendeződik békés úton,
Ön jogosult bírósági eljárást kezdeményezni. Továbbá, fogyasztói jogvita
esetén a következő jogi lehetőségek állnak az Ön rendelkezésére:
·
Fogyasztóvédelmi hatósági panasz benyújtása.
·
Békéltető Testület eljárásának elindítása.
A legközelebbi,
hasonló módon működő Békéltető Testület (a Békés Megyei Kereskedelmi és
Iparkamarához hasonlóan) Székesfehérváron található, mely a Fejér
Vármegyei Békéltető Testület.
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
- Cím: 8000
Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
- Telefon:
06-22/510-310
- Fax:
06-22/510-312
- E-mail:
bekeltetes@fmkik.hu
- Honlap: https://www.bekeltetesfejer.hu/
Békéltető
Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön
törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-,
kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz,
vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Mellékletek:
1. Adatkezelési
tájékoztató: https://krisztiviola.hu/adatkezelesi-tajekoztato/
2. Elállási
nyilatkozatminta: lásd alább
Elállási
nyilatkozat minta (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén
kell kitölteni)
Címzett: Viola Krisztina e.v.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy
gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek
adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés
tekintetében:
Megrendelés azonosítója: (ide a rendelésszámot kell
beírni)
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
Kelt:
A fenti minta alapján megírt Elállási nyilatkozatot
e-mailben a következő címre kell küldeni: belsoero@krisztiviola.hu
***
Minden más nem tagsági díjra vonatkozó ÁSZF:
2. Alapvető rendelkezések
2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2. A jelen Szabályzat 2020. április 10. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 14 (tizennégy) nappal a Weboldalon közzéteszi. A Felhasználók a Weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a Weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra/honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak/honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó/Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
2.4. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a Weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a Weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. A letöltés korlátozása nem vonatkozik a jelen Szabályzat illetve az Adatkezelési tájékoztató című dokumentumokra.
3. Regisztráció / vásárlás
3.1. A Felhasználó a Weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen Szabályzat, és a Weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
3.2. A Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. A Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
3.3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért felelősség nem terheli.
3.4. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
4. Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre
4.1. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, ÁFA tartalmuk 0%, nem tartalmaznak szállítási díjat.
4.2. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
5. Fizetési módok
5.1. Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Szolgáltatóhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
5.2. Banki átutalás: Előre utalás fizetési mód választása esetén a Felhasználó a megrendelt termék(ek) ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára utalja.
6. Rendelés menete
6.1. A Felhasználó regisztráció nélkül megkezdheti a vásárlást a megrendelőlap kitöltésével.
6.2. A Felhasználó a megvásárolni kívánt termék/termékek nevét és darabszámát megadja.
6.3. Webshop-os vásárlás esetén a Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Egyéb esetben a megrendelőlap kitöltésével jelzi a termék megvásárlásának szándékát.
6.4. Webshop-os vásárlás esetén amennyiben a Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „tovább vásárolok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.
6.5. A Felhasználó megadja a számlázási adatait, majd – fizikai termék vásárlása esetén a – a szállítási/fizetési módot.
6.6. A Felhasználó véglegesíti a rendelését
a) bankkártyás fizetés esetén a megrendelő gomb lenyomásával,
b) banki átutalás esetén a megrendelő gomb lenyomásával, majd a megrendelt termék(ek) ára és az esetleges szállítási díj banki átutalásával.
6.7. A Felhasználó a megrendelő gomb lenyomását követően visszaigazoló e-mailt kap, mely tartalmazza a megrendelés adatait, számlázási adatokat, fizetési adatokat, többek között – banki átutalással történő fizetési mód választása esetén – az átutaláshoz szükséges adatokat.
6.8. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére a Weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a megrendelés adataira vagy a termékekre – különös tekintettel azok árára – vonatkozólag, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra, nem köteles a terméket hibás áron szállítani, megtagadhatja a megrendelés visszaigazolását. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a Szolgáltató azonnal tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról. A Szolgáltató felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében azt a Felhasználó még egyszer megerősítheti vagy visszavonhatja ajánlatát.
7. A megrendelés és feldolgozás teljesítése
7.1. A megrendelés véglegesítése és feldolgozása megrendelt termék(ek) ellenértékének jóváírását követően történik meg, valamint a Felhasználó ekkor válik jogosulttá az általa megrendelt termék(ek) átvételére.
7.2. Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
7.3. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, elírások, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.
8. Elállási/felmondási jog
8.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélkül elállhat, a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, a Felhasználó jogosult 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
8.2. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le,
a) amelyen a Szerződés megköttetett – szolgáltatásra irányuló szerződés esetében;
b) amelyen a Felhasználó vagy a Felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket (több termék esetén az utolsó terméket) átveszi – termék adásvételére irányuló szerződés esetében;
c) amelyen a Felhasználó vagy a Felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket – termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetébe.
A Felhasználó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
8.3. Ha a Felhasználó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (elektroinikusan: belsoero@krisztiviola.hu, postai úton: 1074 Budapest, Szövetség u. 39. 1/13.), vagy telefonon (+36304903435). Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a Szolgáltató a postára adás időpontját veszi figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el a Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Felhasználó a Szolgáltató részére.
Ebből a célból a Felhasználó felhasználhatja a mellékelt (1.sz. melléklet) elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
8.4. A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
8.5. Ha a Felhasználó eláll a Szerződéstől, a Szolgáltató fizikai termék esetén a termék kézhez vételét, egyéb termék vagy szolgáltatás esetén az elállási/felmondási nyilatkozat beérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszafizeti a Felhasználó számára a szerződésben szereplő termék(ek) ellenértékét, valamint a Felhasználó által teljesített valamennyi szolgáltatást, ideértve a szállítási díjat is. A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
8.6. Ha a Felhasználó a Szerződés alapján terméket vett át, köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét a Felhasználó viseli, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.
8.7. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. A Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű
használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli.
8.8. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
8.9. A Felhasználó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Felhasználó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Felhasználó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Felhasználó a csomagolást felbontotta;
c) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
d) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
8.10. A fenti pontokban foglaltak általános érvényűek, melyektől a Szolgáltató a Felhasználó javára termékenként eltérhet, mely eltérést az adott termék oldalán közzétesz.
8.11. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
8.12. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
8.13. A Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti a Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
9. Vegyes rendelkezések
9.1. A Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
9.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
9.3. Amennyiben a Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
9.4. A Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
9.5. A Felhasználó szavatolja a Szolgáltatónak adott bárminemű információ (pl.: név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok, stb.) pontosságát, azok helytelenül/hiányosan való megadásából eredő bárminemű hibás teljesítés miatt a Szolgáltatóval szemben sem anyagi-, jogi-, vagy egyéb jellegű
követeléssel nem élhet. A Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést, mellyel a szolgáltatáshoz szükséges információt/adatokat a Felhasználótól beszerezze, illetve a Felhasználó kérésére, vagy pontosítására javítja a helytelen/hibás adato(ka)t.
10. Panaszkezelés rendje
10.1. A Weboldal célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
10.2. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak.
10.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja, és a panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 (öt) évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
10.4. A Felhasználó a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.
10.5. A Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.
10.6. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is vagy területi szerveihez:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu
Vagy területi szerveihez:
Pest Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Főosztályvezető-helyettes: Dr. Koller Edit
Cím: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: +36 1 329-7017, +36 1 236-3900
Telefax: +36 1 236-3956
E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerveinek listáját itt találja:
http://www.nfh.hu/teruleti
Panasza esetén lehetősége van a budapesti békéltető testülethez fordulni:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
10.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
10.8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
10.9. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
11. Adatvédelem
11.1. A Weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a Weboldalon (http://krisztiviola.hu/adatkezelesi-tajekoztato/).
Kelt.: .
1. sz. melléklet: Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
Címzett:
Viola Krisztina e.v.
Székesfehérvár
Sárkánykúti u. 9.
8000
+36 70 526 19 45
belsoero@krisztiviola.hu
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: [a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése]
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja: [a megfelelő megjelölendő]
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt